2012-05-02
 22:10:15

Katt&husvakt

Andra natten i rad nu som jag sover ute i mamma och Lasses hus (eftersom de är på semester och jag är kattvakt). Lättast att sova här vissa dagar, det blir sånt himla åkande fram och tillbaka till stan annars, lite beroende på hur man jobbar. Men imorgon efter kvällsjobbet ska jag sova hemma med Pontus! *sakna*

Efter jobbet idag var jag hem till Mira och fikade annanaspaj med henne, lina, Eva, Elin, Sandra och alla barnen deras. Blev ju ett mindre dagis där nästan ;) kul att träffa dom! Det blir ju alldeles för sällan, som med allt o alla andra man ska hinna med. Tiden räcker aldrig till. Det är liksom det där med att jobba också som ställer till det...!

Ni ligger jag iaf i sängen och ska läsa lite i en Ameliatidning jag hittade här.

Är riktigt jäkla stolt över mig själv att jag vågar sova här ute på landet ensam i stora huset! Hade aldrig gått för några år sen. Jag har ju katterna som sällskap så det går ganska bra. Men jag är ju löjligt mörkrädd alltså... :/

Nu börjar det blåsa igen också, fasen... Det låter så läskigt!! Pontus kom hiiiit....

Nä nu skärper jag mig!
Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!