2012-08-24
 12:43:42

Kamelen säger hej!

Nu är första träningspasset efter mitt lilla förkylningsuppehåll avklarat! Skönt att va tillbaka! Körde ett pass EL challange, som är en blandning av styrka och kondition i ganska högt tempo. Kanske inte världens bästa start, borde kört nått lugnare styrkepass för att mjukstarta, men äh... EL är mitt favoritpass så. Dock går det att utforma passet lite olika och den här tränaren va inte på långa vägar lika bra som min favorit Helene! Men men, svettig blev man ju i vilken fall :)

Tänkte visa en bild på mina långa ögonfransar! Syns inte så himla bra... Får ta en ny bild med mascara på sen! Cickis syster sa att jag såg ut som en kamel (pga dom långa ögonfransarna) när jag träffade henne i Liden i lördags hehe :)
Ögonfransserumet Revitalash funkar verkligen! Har märkt stor skillnad. Jag hade långa redan innan men nu är dom ännulängre och mycket mycket tätare! Nästan så det är irriterande när kan ska sminka sig...och se fastnar i luggen! :p

Ska hoppa i duschen nu. Snart dags för jobb! Ursäkta svettigheten på bilden...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!