2012-10-14
 20:59:00

Tjo

Har nyss varit på Ego och sprungit in mina nya Nike Free Run! En löparsko med barfotakänsla. Var lite rädd att jag skulle få ont i benhinnorna, men inga känningar av det än så länge i alla fall. Hoppas det går lika bra nästa gång! Hade tänkt springa ute med det är så ruggigt väder, regn och kallt...

Har varit ute hos mamma och Lasse idag. Lämnat tillbaka deras ena bil som vi haft till låns några dagar. Våra lillVolvo är på verkstan. Hoppas vi får tillbaka den imorgon! Hatar att va billös! Man blir så låst känna det som...
Men imorgon ska jag ändå va hemma (ledig) och laga älgstek som vi fick av mamma idag. Ska iväg på spinning på förmiddagen bara. Känns som det går bra med träningen just nu! Hoppas det håller i sig :)

Igår hade jag myskväll här hemma med Maja, Marita och Helmer! Vi åt äppelkaka, kollade på film och pratade lite strunt :)
Helmer tyckte det va skitkul att rida på Isis. Hehe. Min stackars isbjörn, han vart helt platt :p

Nu ska jag hoppa i duschen så jag är redo när Pontus kommer hem, så vi kan fika tillsammans och se ett nytt avsnitt av How i met your mother.

Bra avslut på en riktigt skön helg!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!