2012-08-23
 23:20:16

Lång dag

Hann inte klart med allt jag skulle på jobbet, hann inte träna nånting på jobbet efteråt. Tvungen att åka hem direkt, få skjuta upp till stallet med Pontus innan han åkte till jobbet.
Tog en trevlig ridtur genom skogen med en av tjejerna i stallet. Fick lära mig en ny ridväg :)
Blev rätt sent, kom hem vid kl21 och fick äntligen i mig middag!
Men imorgon förmiddag, då jäklar har jag bokat in ett pass på Ego innan jag ska till jobbet! Sen ett till pass på lördag.
Sen ska jag ju tatuera mig på måndag så efter det blir det ju några dagars vila innan jag kan träna igen...gaah! Men då är det ju värt det :) Värre när man blir otränad pga förkylningshelvete...!
Myser i sängen alldeles ensam nu med tvn... Ska släcka och sova för fy fasen va trött jag är!
En bild på nya naglarna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!