2012-08-23
 08:03:27

Bortglömda bloggen...

Måste bara skriva ett inlägg lite snabbt för nu var det LÄNGE sen. Har haft en bloggsacka skulle man kunna säga...
 
Sommaren(nästan) och semestern är slut för länge sen och det är tillbaka till verkligheten som gäller.
Har ju jobbat i några veckor nu.
Idag ska jag och Sofia köra administrativa grejer. Har inte hunnit med nånting sånt alls sen innan sommaren så det finns ett berg med grejer att fixa. Plus planera Apt tills imorgon.
 
Får se om jag tränar lite på jobbet sen i eftermiddag. Jag har varit jätteförkyld sen i slutet av förra veckan, men är väl i princip bra nu... Inte helt hundra men. Jag får abstinens om jag inte får träna!!
 
Ska dock även till Berit efter jobbet, så får se om jag hinner... Beroende på när vi blir klar med jobbet.
 
 
Men gud vilket tråkigt inlägg det här blev.
 
 
Nånting roligare;
JAG SKA TATUERA MIG PÅ MÅNDAG!
Äntligen dags för nr.4. Sist jag tatuerade mig var ju i Mexico för...ja jag vet inte hur många år sen det var nu...3 eller 4..?
Har i alla fall bokat tid hos den populäraste tatueraren i stan! Olle på Tatueringsmaskinen.
Fick köa i 1,5 h vid öppningstid dagen då han släppte nya tider. Gustav hade kommit dit på eftermiddagen för att boka tid, men då var det slut på tider redan!! Nästa gång han släpper nya är i januari!
Populär kille :)
 
Jag ska göra en ängel. Lär väl komma upp en bil här när den är gjord...
 
Några fina änglar....
 
Nu måste jag göra mig klar för jobb! Kul med administrativa dagar, då kan man ha lite finare kläder istället för postblåstället....
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!