2012-09-28
 21:57:25

Oh the pain...

Sitter i soffan och får rysningar då och då för min arm ömmar... Nygaddad, så det är ju självförvållat.

Tänkte visa bild, men det blir fasen inte bra när armen fortfarande är inplastad...

Aja... Får ta en bättre sen.

Har även på mig ett par nya jeans som jag fyndade på MQ då jag hade nått erbjudande där.
Höga i midjan, tajta, sitter perfekt i benen med trångt nå jäävulskt över höftbenen.
Gah.
Får se om de går ut sig efter en kvälls pinande... Hehe.

Det han hann tatuera idag var iaf vingen som saknades, och göra färdigt en ros på framsidan av armen (syns inte på bilden..). Sen får jag förhoppningsvis komma tillbaka igen om två tre veckor... Inte färdigt än serrö!;)


Sandra

Gud va fin den är :)



PUBLICERAT: 2012-09-28, 22:11:31 | URL: http://sandradeee.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!