2012-08-25
 08:52:00

Ledig!

Ååååh som jag har längtat till den här dagen! Lördag. Min enda ledig dag på hela veckan...
 
Har klivit upp, ätit en lätt frukost, dragit på mig träningskläder och ska iväg till Ego för ett pass pump strax. Skulle bara kolla på datorn vilken tid passet var. Jag möttes av en jättefin bild på Pontus när han var och fiskade med två killar från jobbet igår i ljungan.
 
Pontus i vadarbyxor med en Harr i handen :)
 
Dom fick ju väldigt fint väder igår, även om det inte va nån speciell värme i luften.
Själv var man instängd på jobbet kl.14 till kl.23... Det är grejer det.....
 
Jag lyckades iaf ge mig själv ledigt de timmar jag egentligen hade tänkt göra i produktion nu på söndagnatt. (Ska bara jobba kvällen 16-22) eftersom jag ska tatuera mig på måndagförmiddag. Och sen till jobbet direkt efter tatuerandet. Kändes som att det skulle bli lite väl tufft. Jag vill vara utvilad innan!
 
Nä nu måste jag göra mig klar!
Efter träningen tror jag det blir en sväng till birsta. Funderar på att köpa en liten dammsugare...:P Och lite annat. Dock löningshelg så det kanske är knökat med folk där idag. Men det är ju fint väder så folk kanske vill va ute...
 
Och ikväll blir det FEST hos Madde!
 
Later!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!