2012-08-27
 00:12:31

Pirr pirr...

Idag har jag mått mindre bra... Hade så sjukt ont i huvudet när jag klev upp imorse. Eller imorse...IDAG! Klev väl upp strax efter kl.13...

Men det var bara att skaka av sig bakisheten och åka till jobbet på eftermiddan. Gick bra faktiskt.
Skönt att jag är ledig nu inatt eftersom jag ska tatuera mig imorgon kl12... Hade varit heeelt död om jag hade jobbat hela natten känner jag nu.

Hade en trevlig kväll på fest hos Madde igår och sedan en lite jobbigt trång kväll på Oscar. Gick inte att röra sig för det var så mkt folk!
Vi försökte oss ut på dansgolvet ett sväng men där stod man mest som ihoppressade sardiner och gungade med... Dessutom fick jag ett finger stenhårt i ögat av nån kille som slängde ut med sin hand..! En minut senare råkade Ullis peta mig i samma öga! Aj! Hehe blev lite nojjig över att jag skulle bli blind...

Ska gå och lägga mig nu så kanske jag till och med orkar kliva upp och springa en sväng innan det är dags att sätta sig under nålen imorgon.. Får se hur pigg jag är :p

Åh, en bild på mina långa ögonfransar med mascara på så de syns lite bättre :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!