2012-05-05
 21:10:12

Cheeses!

Roat mig med att baka en cheesecake ikväll! En med mango och passionsfrukt. Åt en sån hos Ullis när hon fyllde år, och den var så sjuuuukt god, så jag hoppas min blir lika bra!!
Lasse fyller år imorgon så det här blir födelsedagstårtan.

Mamma och Lasse kom hem nu ikväll så jag slipper åka fram o tillbaka till njurunda nu, tack. Det var iofs ganska mysigt att sova där när man vaknade på morgonen av att Morris nosade i mitt ansikte och solen sken in genom fönstret... :)

Nu har kakan svalnat så nu ska garneringen på. Nu håller vi tummarna att det här blir bra!!


Eva

Har du sett filmklippen med Simon's cat? Dom stämmer så bra in på hur katter beter sig, speciellt när dom ska väcka sin husse/matte. :)



PUBLICERAT: 2012-05-06, 01:03:39 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!