2012-05-25
 23:53:31

Astma

Försökte att inte sova så länge efter jag jobbat natt, klev upp strax innan kl13 idag. Har varit toktrött hela dan...men det var ju så härligt väder!!:)

Skjutsade Pontus till jobbet kl15 och gick sedan på stan en sväng. Köpte ett par strumpbyxor att ha under klänningen när jag ska ut och fira Anna imorgon, men ska det va såhär sjukt varmt kan man ju va barbent!

Åkte till stallet. Åskan hänge i luften och det började regna. Mockade, packade hökassar, tog in Berit...sen fick jag världens jäkla astma! Skippade ridningen och åkte hem till medicinen som jag självklart inte hade med mig...

Har fortfarande känningar av astman nu fast jag tagit medicin flera gånger. Tror det vart extra mycket för det är så kvavt i luften liksom..

Gjorde mumsig LCHF middag när jag kom hem iaf. Smörstekta färska champinjoner, sparris och aubergine med kallrökt skinka och fetaost. Mumsigt!

Nu ska vi sova. Pontus ska upp tidigt och fiska, och jag ska upp tidigt och träna! (om astman gett med sig...)


Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!



PUBLICERAT: 2012-05-26, 19:46:52 | URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!