2012-03-26
 14:10:37

Yes

Hårfärgning pågår just nu...
Det var dags att färga utväxten.

Idag har jag hunnit med ett tokjobbigt pass EL Challange på Ego. Cyklade sedan ner på stan en snabbis för att köpa ny bodybutter (oliv!!).
Fick ett infall och gick in på Akademibokhandeln för att kolla om det kommit nån ny bok i Game of Thrones serien, och det fjärde hade precis kommit!! :D Fanns bara i stort klumpformat, inte nån pocket som matchar de tidigare som jag har hemma. Men blev ju tvungen att köpa den ändå!

När jag gick ut därifrån mötte jag postlegenden Mats Lyndeby! (en karl som gick i pension för typ två år sen, som jag inte sett sen dess) Åååh va kul!! Han är så underbart rolig att prata med. Stod säkert i en kvart, tjugo min å pratade med honom om jobbet å allt möjligt.
Fick höra hans hysteriskt roliga skratt såklart, hehehehhe :)

Vilken tur att jag fick det där infallet, annars hade jag missat både en bok och en Lundeby.

Nu ska jag fixa klart håret. Sen blir det Lchf-moussaka till middag innan jag ska jobba. Vi lagade den igår och det var inte sista gången iaf. Blev jättegott!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!