2012-03-14
 20:43:19

Vårigt

Idag sov jag rätt så länge efter nattjobbet. Riktigt slut nu i kroppen efter en tuff period med för lite ledighet...
Hade tänkt träna, men det blev vila istället. Har träningsvärk i hela kroppen sen passet igår, så då känner jag mig inte lika dålig när jag inte tränar iaf. Jag är lite störd...


När jag vaknat och fått i mig min Lchf-macka + te me grädde, gick jag till stan och fixade naglarna hos Lina!
Var less på mörka fäger nu, så det blev vårigt och sött den här gången!


Nöjd som vanligt.

Tog en sväng på stan efteråt och shoppade lite på HM. Tänkte när jag ändå var igång med pengaspenderandet liksom... :)
Blev lite nya våriga toppar. Så nu är jag redo för VÅREN... bara för värmen att slå till på riktigt alltså!




Oooh lagade sån GOD middag till mig själv nu ikväll.

Lyckades steka köttet alldeles perfekt i stekpannan, så det var lagom rött och saftigt inuti.
Sen redde jag till en sås i stekpannan så man fick med dom mumsiga smakerna av köttet.



KÖTT med broccoli och gräddig kantarellsås.

Jag blev så stolt över mig själv! Sveriges mästerkock nästa!? ;)



Pontus ligger och sover, för han var ute och fiskade tidigt imorse och ska jobba inatt. Otur, nu missade han min fina köttbit! Tur att det finns bildbevis.


Måste ta och väcka honom nu. Snart dags att åka till jobbet.
Trött är jag, men det är bara att bita ihop. Om ca10 timmar är det ju HELG!!


Adios.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!