2012-03-19
 21:37:08

Trött

Var påväg till Ego i förmiddags, när jag insåg att jag inte mådde speciellt bra. Ont i huvet, lite kittel i halsen och frusen som fasen... Så jag åkte direkt vidare ut till Birsta istället.

Bytte en tavelram som vi köpte i fredags, köpte lite nya gardiner och lite annat fint.

Sen har vi spenderat hela eftermiddagen/kvällen med att skruva, mäta, greja och slutligen städa.
Hann inte putsa fönster och byta gardiner som jag tänkt, men gör det imorgon om jag inte är döende efter förmiddagspasset på jobbet...

Såhär blev iaf hyllorna i köket, tavlan ovanför sängen och tavlan i hallen!


Mira

Vad trist att du inte mådde bra men det ser jättefint ut med tavlorna/hyllorna! Här hemma är det alldeles kalt på väggarna.. o fönstrena ska vi inte ens tala om, det är ett under att man kan se ut genom dom hehe..



PUBLICERAT: 2012-03-20, 10:28:17 | URL: http://perhede.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!