2012-03-22
 20:50:22

Lite sliten

Åååh jag är less på att jobba förmiddagar nu! Men imorgon är sista för den här veckan iaf.

Imorse fick jag sovmorgon till kl.05:30!! Skönt när man har klivit upp kl.4 två dagar i rad...

Jag och Sofia har sysslat med en massa administrativt arbete idag. Gått igenom en massa dokument som nu tillhör vårt förbättringsområde... ändrat felande postnummer på slingor och laminerat papper till nya hattar(som sitter på klumpburar). Jag är lamineringsexpert nu!!
Passat på att laminera två foton som jag skrev ut också... Så nu sitter Morris och Berit på mitt skåp och tävlar om uppmärksamheten bland allas barn ;P

Men imorgon är det produktion som gäller för mig iaf. Inget chefspass utan bara enkel sorterare. Lite skönt :) Måste dock kliva upp före kl.5, men liiite sovmorgon om man jämför med kl.4....


Har halvdag, så efter jobbet tänkte jag träna (om jag mår bättre än idag vill säga, blev tvungen att avboka spinningen i eftermiddag som jag sett fram emot..) och sen ska jag till stallet och träna western på Berit! Spännande!


Nu blir det iaf sängen. Köpt nya sängkläder som är såååå sköna.



Helt appropå ingenting så lägger vi in en fiskbild från i lördags när jag och Pontus var och fiskade borrar i Björköfjärden:



Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!