2012-06-10
 00:06:44

Ram!

Hoho nu har jag skaffat en ram-app så nu kan jag va lika häftig som alla andra och lägga upp bilder mer flera bilder i samma bild...so to speak.

Här kommer min första testbild, som sammarfattar dagen idag:

1. Pontus har sjukaste rivmärket på sidan av hakan, ser ut som någon märkt honom mer ett kors.. Bild tagen ute hos mamma där vi spenderade eftermiddagen och även åt middag.

2. Berit! Vi var ute på en härlig ridtur i förmiddags och galopperade över åkrar o ängar! Sen fick hon äta gräs, mumsigt! :)

3. Nu har jag spenderat lördagskvällen med att byta gardiner i sovrummet, inklusive fållat och strukit dem!! Jag chockerar mig själv ibland...


Sandra

Va är det för någon app???? :)



PUBLICERAT: 2012-06-10, 16:24:47 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!