2012-06-14
 18:37:09

Helg!

Den här veckan har jag jobbat arslet av mig på förmiddagspassen 05.20-15.30. Sen har det varit direkt till stallet och mocka, rida, tvätta Berits såriga karleder, hem, äta sen middag å sen bums i säng!
Men nu har jag gått på helg! Jobbade extra länge idag så jag slipper gå dit imorgon. Aaah, fördelen med att kunna styra lite över sitt schema ibland :)

Efter jobbet idag var det spinning. Cyklade mig illamående.
Nu ligger jag utslagen i soffan i mina fräscha träningskläder och mår fortfarande illa...:/

Ska försöka få i mig lite yoghurt nu.
Åååh synd att Pontus jobbar för jag vill se helt nya avsnittet av True Blood som vi har laddat ner!! Men Pontus vill ju också se så jag får väl va snäll å hålla mig...

Men trevlig helg så länge då!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!