2012-06-29
 15:30:07

Heeeeeeeeelg.

Oj, länge sen jag looggade in på blogg.se...eller bloggade överhuvudtaget för den delen... men nu var det nytt på hemsidan. Spännande. Blogg-appen verkar inte funka... Jag kan iaf inte logga in. Störigt! Orka sätta sig vid datorn när man har en telefon...
 
Nu har jag iaf gått på helg! Jobbar bara nästa vecka också, sen är det 4 veckors semester!! Hoppas att sommaren kommer då. För detta är inte okej!
Imorse när jag cyklade till jobbet kl.05 var det typ 6 grader ute och jag frös ihjäl om händerna! Man kan ju fan inte behöva ha vantar på sig i slutet av juli?! Nej det är inte okej I say...!! :(
 
 
Aja...
 
 
Har gjort en massa kul sen jag skrev sist så jag vet inte vart jag ska börja.
 
Midsommar var ju förra helgen. Den spenderades ute på landet (såklart) hos mamma och Lasse. Verre var hemma från Norge så hon och hennes föräldrar var med oss. Väldigt trevligt!
Jag och Verre sov över där ute, i rummet som vi bodde i när vi hade sommarhästar därute när vi gick i högstadiet. Minnen...! :)
 
Lite bilder...
 
 
Ojojoj, va mycket nytt man kunde göra på blogg.se nu då, det här tog på tok för lång tid.
 
Jag ska iväg till Ego nu och träna mage innan spinningen börjar! Måste dra. Jag lär fortsätta med nått slags kollage som jag ser att man kan göra sen när jag kommer hem... :)
 
Lejtöööör.
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!