2012-06-08
 17:50:08

Bra dag!

Idag började jag dagen hos Lina, fixade naglarna. Väldigt somrigt o fint blev det :)

Efter det kom Pontus till stan och vi åt lunch tillsammans på uteserveringen på Stadshuset. Ullis kom och joinade oss också på sin lunchrast.

Sen åkte vi upp till skönsberg och spelade minigolf! Vi är ungefär lika dåliga på det Pontus o jag.. och båda har samma dåliga humör när det går dåligt. Hehe..
Han vann iaf kan jag ju erkänna. Satans banjävel på slutet som förstörde för mig! Det va så jämnt...

Har varit och tränat på Ego en sväng nu medans Pontus lagat en lammstek. Dock är jag så sjukt mätt fortfarande efter lunchen så jag började på illa när jag tränade och har absolut ingen lust att äta nått nu.. :/

Ska ta en dusch nu å sen städa lite på balkongen. Maja och Ullis kommer hit ikväll, tänkte sitta där ute i kvällssolen och spela spel :)

Hoppas på fortsatt fint väder resten av helgen nu när jag är ledig!! Kan gärna få bli lite riktig sommarvärme, det är ju faktiskt juni!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!