2012-07-14
 23:26:57

Tattooooo...

Idag var vi ut till Pontus föräldrar i Söråker. Hade tänkt åka ut med båten en sväng på förmiddan om det va finväder, men det var det ju icke (ingen skräll...), så jag gymmade istället. Armar! När vi kom ut till Söråker på eftermiddan sken ju vädret faktiskt upp efter en stund så man kunde sola lite och äta middag ute, nice :) Pontus bror Gustaf kom hem med rakad skalle och en stor tatuering på överarmen!! Haha jag kände inte igen honom först, tänkte "vem är det som kommer nu..?" Men åååh vilken snygg tatuering då! Nu blev jag ännu mer peppad på min som jag tänkt göra till hösten. Jag ska ha rosor i den bland annat, och det var ju en ros på hans arm nu också. Tror jag ska köra hos samma tatuerare. Sett mkt bra grejer av honom. En jäääävla kö för att få tid hos honom bara... Men väntar man på nått gott... :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!