2012-07-12
 22:16:08

Skitgrej!

Fan vad jag hatar bloggappen!! Nu blev ju förra inlägget mongo med all text i ett enda stycke och bilderna ville ju inte alls läggas upp.
 
Tar dom här då.
Jag måste ju få visa de äckliga såren!! :O
 
Först hemma i boxen, sedan drogad hos veterinären och rakat, rengjot ben... Stackars lillfian...
 
 
 
När jag kom hem vid 18-tiden hade jag alltså fortfarande inte ätit frukost eller borstat tänderna :P
Åkte ju direkt upp till stallet imorse när Emelie ringde och sa att hon blödde så mycket. Kastade mig i bilen...Trodde inte att det skulle ta hela dagen och innebära vetrinärbesök :/
Jag som hade tänkt träna armar idag och sen ta en sväng på stan. Så blev det inte riktigt....
 
Åt en pizza när jag kom hem och sen däckade jag i soffan. Helt jäkla slut.
 
Nu ska jag återgå till soffan, för nu har Pontus kommit hem från jobbet också..:)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!