2012-07-28
 11:28:47

Roadtrip

Igår var jag och mamma iväg på våran årliga trip till Höga kusten. Stannar efter vägen på lite olika små gårdsbutiker o sånt. Keramik Stina först, där jag köpte en skål och en liten tillbringare som matchar tekopparna jag köpte förra året. Sen blev det ett annat ställe där vi köpte lite sylt, godis och bröd. Åt middag ute i trädgården och där var även Maud Olofsson och åt! Coolt ;) På hemvägen stannade vi på Häggby gård, ett litet mejeri där vi köpte smör och ostar! Sjukt gott! Har precis ätit fincrisp med en av ostarna på och druckit en proteinshake nu efter träningen. Mmmm! Jag har varit på ett Spinn-Pump pass. 30min spinning och 45min pump. Igår körde jag armar i gymmet så nu kan jag knappt hålla i telefonen... Helt skakis! Ska ta en dusch nu sen bär det av ut till Söråker. Ska äta middag med mamma o Lasse hos Pontus föräldrar. Pontus själv är i Göteborg och ser Bruce Springsteen :) Jag tjuvtog en bild på Maud Olofsson när hon var påväg att lämna trädgården igår. Råkade ha väääärldens jäkla volym på telefonen så det blev inte så diskret som jag hade hoppats...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!