2012-07-10
 15:22:44

Nu ska vi se....


 
Några bilder från Gatufesten som var i helgen!
 
På fredagen var det förfest hos Ullis Marcus, på 11:e våningen i höghuset på skönsmon. SÅ häftig utsikt!
Stackars Maja som inte vågade åka hiss fick gå upp och ner. Två gånger...
Blev inte ute så himla länge på fredagen. Satt i ett öltält en stund och sen såg vi Den svenska björnstammen. Åt Langos också, får man ju inte missa!
 
På lördagen var det förfest hos Björn i Haga. Blev en kort och intensiv förfest med dricka-kortspel innan jag och Maja stack ner till stan kl.21 för att se Looptroop! Det var min höjdpunkt! Fick träffas Promoe up close efter spelningen också ;D
 
Blev bjudna på mat och öl av Ted som jobbade i Wretmanstältet, och sen fortsatte kvällen att vara riktigt bra! Sean Paul såg vi knappt för det var så mkt folk på torget, men men... Avslutade på Oscars med massa tatueringssnack. Så nu har jag blivit riktigt peppad inför min kommande som jag gått och grunnat på i flera år...
Hihihiiii :)
 
 
 
Har precis varit i stallet nu. Blev en ridtur mellan regnmolnen, nästan ända till Sidsjön var vi.
 
Nu ska jag kolla villken tid det är dags för Spinning.
 
Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!