2012-07-09
 21:56:51

Men korv

Kommer fortfarande inte in på blogg-appen så ingen mobilbloggning....alltså inte så mycket bloggning alls. Nån som vet något om när det kommer funka? Eller gör jag något fel??
 
Aja..
 
Nu har Gatufesten kommit och gått. Det känns även som att halva sommaren har gått, och jag har inte sett skymten av någon strand eller bad än! :( Panikkänslorna kommer krypande... Jag vill ha riktig sommar. Buhu...
 
 
Men det kanske ordnar sig. Några kanonveckor nu då under min semester, snäääälla!!
 
 
Idag har jag varit ute hos mamma. Lämnat tillbaka hennes bil som jag haft till låns i helgen.
Vi for till Juniskärcafé och fikade lite äppelpaj. Sedan blev det en sväng ut till Nordljus där jag köpte ett halsband med en fin vinge :)
 
Åkte till Norells och köpte nya blommor till pappas, farmor, farfar, mormor och morfars gravar. Planterade om och gjorde fint där.
 
 
Nu skulle jag städa hade jag tänkt. Har varit och tränar, å det är så perfekt att städa när man ändå redan är svettig. Ja, jag blir alltid svettig när jag städar...  Men jag råkade fastna lite här istället.
Blev hungrig också så har tryckt i mig lite efter-träning-fika.
Köpte LCHF-bröd från Galtström på Ica i Kvissle! Jättegott, sånt ska jag nog försöka baka själv också :)
 
 
MEN GUD VA IRRITERANDE!! Nu när jag faktiskt orkat sätta mig vid dator och fört över biler för att blogga, då funkar det inte att lägga upp bilder! Så nu skiter jag i detta.
 
Testar igen sen.
Nu: STÄDA.
 
 


Sandra

Jag kommer in på min ;)



PUBLICERAT: 2012-07-10, 19:59:36 | URL: http://Sandradeee.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!