2012-07-13
 13:38:41

Grått

Ännu en grå dag. Bara för det så sov jag alldeles för länge. Hade tänkt gå till gymmet innan det va dags att åka o hämta Berit på kliniken, men det hann jag inte. Skulle ha kört lite armar som jag borde gjort igår. Har dock dödlig träningsvärk i rygg o mage, så känner mig rätt bra ändå ;) Ikväll ska jag och Pontus ut och äta! Måste ju göra nånting kul! Nu ska jag ta på mig nå hästkläder och gå ner, för snart kommer Linn och plockar upp mig. Och så håller alla tummarna för att det går lika bra att lasta idag som igår... Jobbigt att hålla på och bråka med en häst som har skadat ben... Nu ska hon stå inne i stallet i typ två veckor. "Tur" att lilla matvraket Baloo har fång (ätit för mkt gräs) så han står inne och håller henne sällskap!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!