2012-07-01
 01:07:47

Gädda

Idag har jag och Pontus varit ute hos mamma och Lasse. Det blev ju fint väder på eftermiddan efter att ha regnat hela förmiddagen, så vi var ute i solen en del. Åkte ut till stugan efter vi ätit middag och tog en tur med båten runt sjön. Pontus har skaffat en ny båtmotor (förut har vi bara haft en  skruttig som typ aldrig funkat) så vi åkte långt. Längst ner i andra änden hittade vi ett bra gäddställe...:)
 
Det ligger en enorm tall rakt ut i sjön nedanför våran stuga. Gården består nu till stor del av ett vattenfyllt hål, som rotvältan dragit upp... Tur för stugan att stormen blåste åt rätt håll, annars hade den varit mos...
 
 
Nu ska jag sova! Herregud va länge jag orkat vara vaken idag.
Ändå klev jag upp kl.08 imorse och tränade. *duktig*
 
Imorgon blir det nog lite sovmorgon, sen förhoppningsvis en promenad eller nått i FINT väder innan jag ska till stallet och ta en ridtur på Bejrut :)
 
 
Natti!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!