2012-01-31
 13:31:39

Jobbigt

Råkade sova bort dagen idag. Jag som hade bokat träning... Men kände mig lite risig så jag sov vidare istället. Vill ju inte bli sjuuuk =/
Satsar på träning imorgon och på torsdag istället. Blev ett kortare pass igår också.


Jag har två finnar. En i ÖRAT och en i NÄSAN!
Ont som satan gör dom, och jag kommer inte åt att klämma dom heller! Jag som älskar att klämma finnar....hehe... Stackars Pontus är ganska utsatt ibland. Men vadå, jag får ju aldrig några själv på min torrhud, så då klämmer jag hans istället. Skulle kunna sysselsätta mig med det på heltid alltså :)



Aja.... Nu byter vi ämne!



Fick veta igår på jobbet att jag INTE fick PL-jobbet som jag sökt. Det var ju 24 stycken som sökt på 8 tjänster, så jag var väl ganska inställd på att det var en stor chans att jag inte skulle få det.
Jag har ärligt talat varit nervös över att jag kanske skulle få jobbet! Hehe..
Det hade inneburit så mycket nytt. Personalbitar som jag inte hållt på med alls tidigare. Jag har ju bara chefat i produktionen tidigare, och trivs rätt bra med det. Dock hade jag säkert, som många sagt till mig, klarat av PL-jobbet också! Har lite svårt att tro på mig själv ibland bara. Dumt.

Det kändes iaf både som en lättnad när chefen prata med mig igår. Nu behöver jag inte oroa mig för det längre..
Samtidigt kändes det lite snopet att det inte blev nått. Jag som gått och oroat mig...i onödan!

Han sa att jag gjort jättebra ifrån mig på intervjun (woho!) så de hade varit väldigt imnponerade och jag hade varit med som en av de aktuella ända till slutet.. Men det blev inte mig dom valde sen ändå. Hmm..Undra vem som petade bort mig då...?

Han ville dock inte släppa mig helt utan det blir förmodligen en annan tjänst. Det är inte bestämt hur den tjänsten kommer se ut riktigt än, men det är väl tänkt att varje PL ska ha en "PA" (eller vad det kommer kallas) som går parrallellt med dem, och sköter produktionsbiten. Så det kanske i slutändan inte blir så annorlunda mot hur det ser ut nu. Vi får se...


Det var lite störigt igår att jättemånga på jobbet kom och sa "Grattis! :D" för dom trodde jag fått tjänsten.
Det hade visst varit ett himla rabalder på jobbet sen i fredags, då en av de ganska högt uppsatta fick lite för mycket innanför västen och berättade på krogen "vilka som fått tjästerna".
Dock stämmde ju inte de uppgifterna, eftersom JAG enligt honom var en av dem. Tur att jag inte hörde ryktena INNAN chefen pratat med mig, så jag hade gått runt och trott att jag fått tjänsten fast det inte var så....
Skvallerbyttan är avsatt nu. Hehe, snacka om dagen-efter-ångest där?!!



Nej nu måste jag visst göra mig klar för jobb.. Redan?! Så går det när man sover bort halva dagen och börjar jobba 14.30....
Hoppas att kvällen blir bättre än igårkväll. Då var flera bilar sena, varav en 90 minuter! Det blir lite jobbigt då...


Later.


Anonym

PL? vad är det?

Postlåda?

Partiledare? =)


Eva

Aha, nu hänger jag med lite bättre. Har ju bara hört rykten, o när man är hemma o är sjuk så får man ju inte veta mkt. Men nu börjar pusselbitarna falla på plats angående det där skvallret. :)





PUBLICERAT: 2012-02-01, 05:51:06 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
mira

vad härligt med finnar på så udda ställen..! :P Själv får jag bara vaglar..



Nu blev jag ju massa nyfiken, värsta jobbskvallret! Undra vem skvallerbyttan va..



PUBLICERAT: 2012-02-01, 09:40:37 | URL: http://perhede.blogg.se/
Ullis

Men grattis ändå, verkar ju som du kommer få en tjänst iaf, även om det inte är den du sökte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!