2012-01-24
 17:19:32

Blåbärspannkakor

*ångest*

Råkade sova till kl.15 idag! Har jobbat natt och ska jobba igen inatt så det är väl lite okej ändå...
Men det ställde till det med hela äta-träna planeringen!
Hade bokat Bodypump kl.17:45. Blev tight att hinna fixa mat innan. Så nu har jag tagit det svåra beslutet att AVBOKA träningen, äta pannkaka med blåbär och grädde och stanna hemma och mysa med Pontus istället!

Därav ångesten.

Dock är det nog ganska bra för min kropp att inte gå på pump idag. Jag har så ont bakom ena skulderbladet.
Fick massage av mamma i söndags och har legat på värdedyna... Men det är fortfarande svullet och ont i muskeln där... Vet inte vad jag har gjort riktigt.

Jag var på ett kort och väldigt intensivt träningspass igår också.... (försöker dämpa ångesten och övertala mig själv att jag inte måste träna idag) Det var ett "EL Challange" med Helene. Hon är helt galet peppande!
Har varit mycket på hennes Spinningpass och vi har börjat prata lite, så nu är hon på mig heeela tiden. "Fortade, fortare, ta i nu, mer orkar du!!!" Hehe... som en personlig tränare, det är ju lite kul :)
Men igår hade jag ätit frukost för nära inpå tror jag, för jag blev så illamående. Sen efter passet höll jag på att svimma på vägen till omklädningsrummet. Fick sitta me huvet mellan knäna ett tag... :/




Åh, när vi var på bio i lördags så visades en trailer till Spielbergfilmen War Horse
Den verkar så bra! Måste se!
Trailern:







Nu ska jag mysa i soffan och bara ta det lugnt tills det är dags för jobb.
Kommer bli en hård natt inatt skulle jag tro, då det är ca 30 timmar färre inne än igårnatt. Jäkla besparingar :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!