2012-01-20
 17:08:03

Öööögh

Här ligger jag på golvet och är helt slut efter tre dagar helvetiska arbetspass med post som aldrig tar slut och människor som är för få...

Fick precis ett samtal av en av mina kollegor angående schemat nästa vecka.. (därav golvliggandet med kalendern framför mig) och jag åkte ju självklart på att jobba två processledar-nätter där jag annars skulle ha haft glassiga vikariedagar som en vanlig medarbetare... Buhu.. Jobbigt.

Men men.
Nu måste jag kliva upp från golvet innan jag kryper ihop och somnar här! Skulle bli en överraskning för Pontus om han kom hem och hittade mig sovandes på hallgolvet.. (eller kanske inte SÅ överraskande, jag somnar ju överallt hela tiden...)

Måste gå till affären och handla bröd och lite grejet till matsäck, för imorgon ska vi fiska! :)

Får sovmorgon ända till kl7 imorgon typ!! Lyx det, när man klivit upp kl4 i tre dagar....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!