2012-01-07
 11:55:31

Nytränad

Klev upp kl.08 och åt en lätt frukost idag innan jag gick till Ego för ett pass pump. Känner mig duktig! Och stark!
Nu jävlar har jag höjt vikterna på biceps och ska ALDRIG sänka igen... Värsta muskelgruppen ju...enligt mig. Men snyggt om man blir lite biffigare där nån gång :)


Igårkväll var jag och Pontus ut till mamma och åt middag med mina kusiners familj som är hemma på besök från Gävle. Väldans trevligt! Snart kommer dom hit och hälsar på också!

Fy fan jag bbbbbbbbbbbbbblir galen på Pontus tangentbord!! B:et är jättetrögt. Glömmer bort att man måste HAMRA på det hela tiden.... Råkar alltid skriva www.logg.se tex....


På tal om Pontus, så är inte han hemma idag. Han har åkt till Sörbygden på pimpelpremiär.
Jag stannade hemma den här gången eftersom släkten är på besök, och för att jag skulle hinna träna och sen åka o rida också... Stackars Pontus fick åka ensam för ingen annan kunde heller.
Men han är väl nöjd bara han får fiska I guess....


Åååh måste ju visa Överraskningsmiddagen han bjöd mig på i torsdags!! ♥

Förrätt

Halstrade pilgrimsmusslor med greksallad och vinägrett

Varmrätt



Skaldjurssoppa med hummer, blåmusslor, havskräftor och hälleflundra!
Sjukt gott! Och kul att äta hummer för första gången!

Efterrätt



Pannacotta med hallon, blåbär och mörk choklad. Mums!

Kan han ha blivit lite inspirerad av middagen hos Marita och Jerker? :)
Det var iaf JÄTTEgott (och även nyttigt!) så nu kommer jag förvänta mig fler sånna här middagar....Helst en gång i veckan. Minst.




NU ska jag se ett True Blod och låta min stackars mörbultade kropp vila i soffan en stund innan släkten dyker upp.



Har även börjat spela Wordfeud med morbror, kusin och mamma!
Som om jag inte hade nog med spel startade redan.... bananbengthans, mrbobsan och ingerfalukorv (?!)


Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!