2012-01-17
 19:08:22

Länge sen...

Min semester är slut sen en vecka tillbaka. Tror jag??! Tiden går så fort...

Har hunnit varit å pimplat röding, ätit födelsedagamiddag i Söråker (Pontus bror fyllde 20), tränat en massa, jobbat ännu mer... Och sett klart alla avsnitt som finns av True Blod!! *beroende*

Idag har jag varit i stallet och tagit en tur på Vita Faran aka Berit <3
Har även fixat naglarna och hunnit med en sväng på stan å.

Nu har jag precis kommit hem från ett vråljobbigt men roligt träningspass på Ego. Invigde linnet som jag köpte idag :)
Pontus sa att jag var fin när jag hade min röda tränings t-shirt, så ja köpte ett rött linne också... ;)

Nu ska jag sleva i mig lite fil framför tvn innan det är dags att sova. Jobbar förmiddagar resten av veckan. Alltså uppstigning kl.04.15. Tjoho.......!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!