2012-01-21
 23:43:24

Hamilton

Har precis kommit hem från bio med Pontus. Hamilton såg vi och den var bra faktiskt! Hade inga förväntningar alls då jag inte brukar gilla svenska filmer nå speciellt... (Dom pratar ju såå tillgjort hela tiden..!) men den här var bra som sagt. Inte så mycket svenska i den, kanske därför ;p

Idag har vi varit ut och pimplat! Åkte hemifrån vid kl.8 imorse. Hämtade upp Danne (från jobbet) och mötte sedan upp svärfar och Olle på Djupsjön.

Pontus, Olle och hans far fick sjukt bra med fisk där tidigare i veckan, 10-13st var! Idag var det inte riktigt så bra. Jag vann fångstligan på 5 öringar (en tappad precis i hålet, doh!) och två smååå abborrar. Pontus drog nästan bara abborrar + nån öring, och Olle fick 4 öringar. Thats it.

Sen blev det plötsligt en sväng till stallet på eftermiddagen. Det krisade sig för Linn, så klart jag ställer upp och rider när det var fint väder och vi ändå åkte den vägen hem :)
Blev en jättetrevligt långtur tillsammans med Erika och hennes Putte.
Putte är enorm (typ 170cm i manken) och kolsvart, och Berit liten och vit. Dom är alltså rätt olika... Söta brevid varandra!


Nu ropar sängen på mig! Ska bli sååå skönt att få sova ut lite imorgon!
Ska till mamma vid tre tiden. Kanske blir ett träningspass innan. Men sovmorgon ska jag iaf ha!

Gonatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!