2012-01-27
 18:32:12

Fredagsmyyys!

Arbetsveckan är över sen jag slutade imorse kl06. Skönt att få sluta då tidigt, det va länge sen. Jobbade inte som processledare utan hade ett golvpass. Skönt att få slappna av lite :)


Nu har jag varit på pump! Gick bra. Fast jag hade ont i magen när jag gick dit och det har kommit tillbaka nu igen. Känner mig lite illamående.

Hoppas det bara beror på att jag åt en massa blåbär igårkväll till filen, och åt upp blåbären som var kvar idag.. Det kan man väl bli lite konstig i magen av?Vägrar få magsjuka!!


Ska försöka få i mig lite middag nu, så musklerna får något att byggas av. Viktigt!
Blir en väldans lyxig fredagsmiddag hos familjen Geijer/Nilsson idag, nämligen Köttsoppa och tekaka!
Vi är trötta och orkar inte fixa nått bättre...

På söndag tänkte jag dock bjuda Pontus på en hemlig middag. Trerätters ska det va! Måste bara komma på nått bra.... Han la ju ribban väldigt högt när han bjöd mig sist och man vill ju inte va sämre..

Nä men om man skulle ta och värma soppan då!

Sen blir det fredagsmys med film och glass!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!