2012-01-17
 21:39:53

Fortfarande vaken...

VAAARFÖR blir det alltid dubbelt upp med bilder i mina mobil-blogg-inlägg?? Jävla knas app!
Jag lägger bara in EN av varje bild, så ni vet. Så ni inte tror att jag är en crazy person. Liksom.
Irriterande.


Och nej jag har inte kommit i säng än tydligen. Men snart MÅSTE jag lägga mig så jag slipper se ut som en zombie imorgon...


Tänkte sätta mig och fila lite på vad jag ska säga på arbetsintervjun(!!!) på måndag... Man fick några grejer att tänka ut svar på inför den liksom. Det handlar om Postens ledarskapskriterier och vad man har för försvarsmekanismer.
Kommer få 15 minuter att prata fritt om detta i böran av intervjun, har jag hört av dem som redan haft sina. Gah!
Men det går nog braaaa.
Jag är duktig :)


Här är förresten några bilder från pimpelpremiären i lördags på Hästtjärn (spännande va...?)


Det bjöds på soppa, vilket var väldigt välkommen för jag var lite frusen som vanligt...
Spelar fan ingen roll hur mycke kläder jag har på mig. Blir galen!!


Men sen kom solen och det blev skönare :)


Fick en röding till slut! Det var inte direkt gott om dom... :/


Pontus pappa var med också och fick använda grejerna han fick i julklapp :)


Nä men om jag skulle ta och göra det jag skulle göra nudå! Skriva lite på mitt "tal" till intervjun, och sen sova järnet!!


Natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!