2012-01-23
 10:46:57

Ååååhå

Åååh jag saknar True Blood! Var så trevligt att bara kunna vältra sig i en massa avsnitt när man hade tid över. Och jag blev ju helt fast för det var så bra!

Men nu måste jag väääänta på att nästa säsong ska komma. Fan! Det värsta med att följa serier...




Läste att Sookie och Bill är ett par på riktigt! (ja det var väl ingen nyhet för någon annan kanske...) Sånt är ju kul, när de spelar ett par och blir kära på riktigt. Naaaw...


Dock håller jag ju på Eric! Hehe.... Bara för att han är snyggast :P



Har aldrig tyckt att Alexander Skarsgård varit speciellt snygg tidigare (även fast jag på högstadiet hade en ful affisch på honom i mitt rum...) Men NU är han het.

Ok ska sluta bete mig som ett galet fan och gå och träna istället.

Jag saknar True Blood, var väl summan av det hela!


:)





Förövrigt ska jag på arbetsintervju i eftermiddag kl.16 och jag är nervööööös......!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!