2012-02-03
 22:23:29

Kyla

Här sitter jag vid datorn med fötterna i ett fotbad. Skönt! Dom har varit som isbitar hela eftermiddagen sen jag var ute och red. Det blev en rask ridtur! -21 grader var liiite väl... Speciellt när man red över åkrarna där det blåste. Trodde kinderna skulle spricka å näsan ramla av!! :/


Nu ikväll har jag varit och ätit middag på Saffran (tapas buffé) med Ullis, Maja och Marita. Mycket trevligt!
Trodde inte jag skulle hinna hänga med eftersom jag skulle skjutsa hem mamma till Njurunda efter jobbet, och sen rida. Men fick sluta tidigt idag (vikariepass) så jag hann ju! Dessutom red jag ju inte så länge pga rysskylan.....


Imorgon ska jag träna med Ullis! Ska hänga med henne på Friskis. Dom har bygt ut och har ett jättestort gym. Spännande :)
Hon vill att jag ska visa hur man gör.. eller typ göra ett träningsprogram i gymmet. Hmmmm.... Jag går ju mestadels på pass på Ego, inte så jätteofta i gymmet bara. Men jag ska göra mitt bästa :D

Sen blir det en ridtur. I RIDHUSET om det tänker vara såhär kallt! Och sedan ska jag åka till mamma och umgås. Lite mor och dottertid när Pontus och Lasse inte är hemma. Mysigt! Får väl middag där också kan jag tänka mig.
Synd att dom inte har skaffat badkar än, så hade jag kunnat få bada på riktigt och inte behövt nöja mig med sketna fotbad! Men det blir väl snart hoppas jag....

På tal om det så är mina fötter russin nu. Ska fila på dom lite så dom blir mjuka och fina. Sen är det sängen som gäller!

Pontus ligge redan i sängen. Han ska kliva upp kl.3 inatt för han och två kompisar ska åka till Landö (Krokom, Jämtland) och pimpla! Man kan ju tro att dom missat att det är 20-30 grader kallt. Icke.
Man kan ju även tro att dom inte fattat att vi ska åka dit nästa helg, då vi hyrt stuga och ska va där i flera dagar? Icke.
Dom är helt jäkla besatta helt enkelt. KAN JU INTE MISSA PREMIÄREN!!! hehe...
Det är tydligen en utter som bitit sönder nå nät i fiskeodligen så att 20 000 fiskar har rymt ut i sjön. Får väl hoppas att Pontus lyckas få upp någon av dom så han inte åkte i onödan.
Min lilla tokskalle :P


Får man ingen fisk kan man ju bygga en borg i snön :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!