2012-02-07
 20:48:39

Stressen

Försov mig imorse! Hade klockan ställd på 04.15 som vanligt. Var upp på den sedvanliga kissningen ca 45 min innan klockan ringde... Men sen vaknade jag inte igen förrän Fredde som hade nattskiftet ringde o undrade vart jag var kl.05.40! PAnIIIIiiiIIkkK!!

Dock var jag på plats på jobbet och hade info för daggänget kl06.00! Här är man snabb minsann!
Synd bara att hela dagen kändes helt off sen för starten blev fel liksom.

Fick lämna över passet till en "stand in" stax före 13 för då skulle jag iväg till sjukhuset. Dax för min första Hyposensibilisering! Alltså typ vaccination av allergi. I mitt fall björkpollen. Fick tre sprutor idag. Tog typ nästan två timmar för man ska vänta en halvtimme mellan varje spruta och en halvtimme efter sista.. Det här ska jag göra en gång i veckan i 7 veckor. Sen mer o mer sällan. Till slut är man nere på en gång var 7:e vecka, i TRE ÅR!

Sitter o kollar på svenska Top Model nu. Fikat äggmacka och en skål granatäpple. Mums!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!