2012-02-05
 15:54:10

Söndag

Tog sovmorgon till 11.30 idag. Inte så smart eftersom jag ska jobba förmiddag o kliva upp kl4 imorgon...

Började dagen med ett rejält träningspass på Ego. Körde ben, rygg o lite armar. Sedan satte jag mig i bastun faktiskt och bara slappnade av ett tag! Tar mig aldrig tid att göra det annars, skönt..

Nu har vi åkt ut till Pontus föräldrar i Söråker. Pontus o Gustaf spelar hockey (tv-spel) och jag placerade mig vid godiset ;p
Svärmor har gjort nå slags chokladbollar fyllda med kockos, typ som Bounty! Mums!!
Hon håller även på att sticka en varm ulltröja åt mig!! :D Lila o grön! Kunde inte bli bättre.


Eva

Skulle kommentera inlägget med sprutorna, men det går inte att kommentera det.

Iaf så hade jag ingen aning om att det tar flera år med såna sprutor. Är glad över att jag klarar mig med allergitabletter o slipper sånt där. :)



PUBLICERAT: 2012-02-08, 12:13:10 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!