2012-02-24
 00:22:30

Lugg!

Idag har jag skaffat en nygammal frisyr. Min kära lugg har nämligen fått komma tillbaka efter något års frånvaro.
Lite ny färg också. Hade inte färgat sen i september, så det var på tiden!!

Min snälla frisör Caroline på Jess skickade även med en svinborste! Sånna ska ju vara bra för håret.
Så nu har jag borstat, gjort en fläta och lagt mig i sovläge i sängen. (även bra att sova med långhåret flätat så blir det i te tovigt och slits mindre!)

Imorgon ska jag kliva upp tidigt och följa med mamma till vetrinären med katterna! Dom ska på hälsoundersökning..

Gonatt!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/21410/images/2012/pic_190895962.jpg" class="image">



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!