2012-02-28
 19:49:38

Hola

Ligger i soffan och bara njuter av att kunna ligga på rygg... Har nämligen haft världens ondaste blåmärken på ryggraden och ena skulderbladet efter Gocarten i fredags.

Vi hare ju avslutning med processledargänget då. Åt middag på Olearys efteråt, och festade till det lite. Väldigt trevligt!

Men har som sagt varit lite öm i kroppen sen dess.

Idag klev jag upp rätt tidigt, för jag måste somna tidigt ikväll (förmiddag imorrn). Varit på Ego på ett lunchpass, sedan varit på sjukhuset och fått allerigiapruta i armen, precis som varje tisdag nuförtiden. Nu är jag iaf nere på EN spruta per gång. Började ju med tre, vilket var lite jobbigt då man måste vänta en halvtimme mellan varje.. Nu går det ju skitfort, måste bara vänta en halvtimme efter sprutan.

Har även kommit upp i frikort eftersom jag varit sån flitig besökare på sjukhuset nu på kort tid. Gick fort.

Nä men fy va trött jag är. Skulle nästan kunna gå och lägga mig nu. Men kl.20 ska jag se Top Model Sverige! Får härda tills efter det. Då lär jag ju inte kunna somna sen när jag lägger mig ändå. Som vanligt innan första förmiddagspasset...

Luggen hänger med än förresten :)
Fått så himla mycket beröm för den så nu måste jag ju ha kvar den här frisyren ett tag! Speciellt folk som inte sett mig i lugg innan (typ de i stallet) tycker ju att det är huuur fint som helst. Hehe. Jag ser ju ut som jag brukar. Bara det att jag inte segt ut såhär på typ två år :p




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!