2012-02-01
 11:21:51

Gooomorgon

Har faktiskt varit vaken ganska länge.. Måste förbereda mig inför två förmiddagsjobb som jag har kvar den här veckan...
Först ska jag dock jobba ikväll. Mycke nu, varenda dag på jobbet. Det är man inte van vid när man jobbar skift... Då brukar det ju bli nån ledig dag här o där..

Btw, PL som jag skrev om igår står för Produktionsledare. (inte postlåda! fast det va en bra gissning ;) )

Nä nu ska jag, mina trötta ögon, mitt nya linne och mina väldigt BLÅ byxor (som jag alltid tyckt ser lila ut IRL) gå till Ego för ett pass pump! Skönt att väcka kroppen innan jag måste skynda iväg till jobbet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!