2012-02-04
 22:03:56

*gäsp*

Ligger i en soffa hemma hos mamma och Lasse. Är tröttis!

Vi har ätit potatisgratäng och tjälknöl till middag. Mums! Min favvo :)
Chokladkaka och lite lösgodis till efterätt sen till Gladiatorerna på tv!

Sitter alltså här och svullar onyttigheter samtidigt som jag önskar att min kropp såg ut som de på tv....
Som en patetisk otränad människa som bara har orealistiska drömmar om att hux flux få en perfekt kropp fast de inte gör nått åt saken istället...
Sånt stör mej nå jäääävulskt.
De som har perfekta kroppar har ju slitit för det.

Fast jag har ju faktiskt varit i gymmet idag, så jag kan väl svulla med gott samvete :)
Blev ju Friskis&svettis med Ullis. Det var stort och fräscht. Men lite väl luftigt. Alltså mycket utrymme men lite maskiner. Tacka vet jag EGO!! ;)

Sen har jag även varit ute i iskyan och ridit också. Idag med sällskap av Anna och Adrian + deras hästar. Blev mycket tokgalopp uppför backarna! Kul! :)

Ska snart åka hem nu. Måste sova!
Natti.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!