2012-02-17
 16:07:55

Äntligen heeeelg!

Fy vad skönt att den här monsterjobbveckan på ca.50 timmar är över nu!
Kom ju hem från Landö i måndags mitt på dagen, och det var bara att dra på sig postbyxorna och åka till jobbet direkt! Sen dess har jag förutom jobba, endast hunnit fixa naglarna i förrgår och gå på ett spinningpass på Ego igår. Annars har det liksom bara varit äta, sova, jobba. Puh!
Min kära sambo har jag hejat på lite sådär när vi möts i dörren eller på jobbet i skiftena mellan passen. Kul liv det.
Men det ska vi ta igen i helgen! Ska visst bli bjuden på middag imorgon! En sån där hemlig middag igen.. Spännande att se vad han hittar på för gott den här gången! :D
Sist var det ju hummer å grejer, så jag har höga förväntningar..hehe.

MEN nu ska jag åka till lilla hästskrället! Saknat henne också! Hon är lite krasslig... Har tydligen fått känslig hud (jag som smittat henne med eksem?) och vi ska inte ha sadel på eller rida på en vecka nu. Så jag tänkte låta henne springa runt lös i paddocken litegrann. Kanske löshoppa nått litet hinder om damen känner för det :)


Hmm.. Kan ju passa på att visa några bilder från fiskehelgen i Landö nu när jag sitter vid Pontus dator för en gångs skull...





Lördagen var dimmig och kall... och jag var den enda av oss som fick fisk! ;)



Finväder på söndagen och genast mycket roligare att fiska när man slipper frysa!
Det nappade bra för alla också.


Pontus fick några fina..


..och Olle fick sin första och enda. Tur det, så han slapp ta livet av sig.....:P



Danne fick bara bjässar, och han fnittrade som ett litet barn av lycka hela kvällen och även dagen efter! Inte alls enerverande......:| hehe...


Nu kom Pontus hem med bilen, så nu sticker jag till stallet.

Trevlig helg!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!