2012-08-03
 10:12:53

Frukost!

Mitt LCHF-bröd blev ju jättegott! :)
 
 
Smakar som vanligt fröigt mjukbröd, perfekt! :)
 
 
Nu ska jag göra mig klar för ett träningspass på Ego. EL Challange, mitt favvo! Asjobbigt... Har varit sommaruppehåll på det. Hinner träna lite innan jag måste hem och packa färdigt och väcka Pontus som har varit ute och fiskat lax inatt.
 
Han hade haft en fisk på som släppte och en som han fick upp (vikt 7,5kg) MEN den var felkrokad, satt i magen på den, och då måste man släppa tillbaka dom. Enligt sportfiskarnas oskrivna (eller kanske skrivna??) regler. Ja jag vet inte. Ingen lax fick följa med hem iaf. Synd!
 
 
Idag var det jag som fick väcka katterna! Vet inte varför dom var så trötta. Dom brukar alltid komma och kurra och trampa omkring på en tills man kliver upp och ger mat/släpper ut dem. Kanske var för det var så grått och regnigt ute. Men nu kom solen fram! Ska gå ut en sväng innan jag måste åka!
 
 
 
Sen åker vi ju till Gävle i eftermiddag, där såg det ut att bli finväder i helgen! *håller tummarna*
 
Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!