2012-04-30
 21:02:48

Trött

Har precis kommit hem från middag hos svärisarna i Söråker. Paltkoman har infunnit sig och jag ligger halvdäckad i soffan.
Har dock varit trött hela dagen faktiskt.. :/

Klev upp vid 8 imorse för att hinna ut till stallet och mocka o fixa Berits mat. Red inte idag, hon fick vila.

Jag fick däremot inte vila.

Åkte till Njurunda. Släppte ut katterna och var ute med dom en stund...
Skittråkigt att va där själv och bara va ute med katterna för att hålla koll på Morris. Han nosar lite här, går några steg, äter lite gräs där, sätter sig och filosoferar lite...suck!

Aja jag stängde in honom sen och tog en löprunda 5km runt Berga. Årets första utomhus. Gick lättare än jag förväntat mig, glatt överraskad :)

Sen vare ju bara att brassa hem till stan för vi skulle hinna åka och handla innan middagen.



Känns som mina lediga dagar bara flyger iväg för schemat är fullspäckat med måsten hela tiden!
Önskar att jag bara kunde ha semester och INGENTING att göra en stund.
Något avis på mamma o Lasse som är i Turkiet!!

Nu måste jag ta mig i kragen, kliva upp ur soffan och fixa min deklaration!
Sen ska vi se några nya avsnitt av Game of Thrones! :D
Har ju läst alla böcker som finns översatta till svenska, så jag vet ju vad som händer. Men ändå kul att se serien också!


Hoppas ni har en trevlig Valborg och inte super skallen av er för mycket...;) själv är jag utomordentligt nöjd med att ta det lugnt hemma. Njut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!