2012-04-16
 21:22:54

Nytränad!

Har varit på Spinning och CXWORX (typ core) ikväll.
Kändes tungt i bena..
Testade löpbandet i förrgår för första gången sen i somras typ. Det finna fan inget värre än att springa. Har även gymmat rätt duktigt och kört en del ben, så dom känns...välanvända.
Ska köra armar imorgon för att jämna ut smärtan :)

Idag har jag jobbat förmiddag! Tog en tupplur efter vi ätit middag, innan träningen. Annars hade jag varit helt dö vid den här tiden.
Har NATT imorgon, så jag kan ju lika gärna försöka va vaken lite längre ikväll. En jäkla jobbig vändning det där... Tur att den bara är en gång på sex veckor.

Om 45 min kommer Pontus hem på sin rast...om han inte får jobba lite extra o börja tidigare... Men hoppas inte, för jag vill se ett avsnitt Sons of anarchy! :)
Vi såg säsongsavslutningen på säsong 3 förut! Vi är på tok för snabba, snart kan man inte vältra sig i avsnitt längre.
Hatar när det händer, å man måste väänta!
Har en himla massa serier jag väntar på nu :p

NU ska jag klippa luggen! Den är otroligt lång.
Och det var otroligt irriterande att jag var så sen till spinningen så jag inte hann sätta upp luggen innan!
Gah, som att spinna i en jävla mössa. Värmeslag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!