2012-04-25
 22:10:51

Körigt

Idag har jag varit på Workshop på Södra berget för postens hälsoinspiratörer.
Det var intressant och bra. Temat var "energi, kraft & ork". Handlade om stress, sömn, glädje m.m.

Nu har jag sovit två timmar. Ska snart till jobbet och ha sista passet innan helgen! Känns tungt, men har ju ledighet att se fram emot så det går nog bra :)

Igår var jag och mamma till Nacksta och hämtade två kartonger med grejer + en byrå å lite annat... Det var saker som blivit kvar i förrådet när jag och John separerade. Det har stått i hans förråd och jag har liksom inte kommit mig för att ta reda på det. Men nu har han sålt lägenheten så jag blev tvungen att få fingrarna ur å fixa det. Skönt att ha det gjort!!

Det var en kartong med massa kläder från sri lanka. Ska gå igenom och prova dom nån dag. Hehe. Kan ju om inte annat vara roliga utklädningskläder för framtida barn.. :p
Det var även en kartong med "pappagrejer". Böcker, verktyg, foton..
Suttit och kollat igenom alla gamla bilder.
Kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!