2012-04-27
 00:04:12

Gonatt!

Nu har jag gjort helg! Eller ja, imorse kl07.

Firat in helgen med att först sova till kl15 (somnade inte förrän vid 9-tiden för jag fastnade med min bok, som nu är utläst...)
Sedan körde jag ett spinningpass på ego. Kände mig lite halvrisig, men körde på ändå. Blir jag sjuk så blir ja. Dock hoppas jag verkligen inte det!! Har så mycket att göra i helgen!

Imorgon ska jag fixa naglarna. Sen luncha på stan och åka till stallet efter det.
På lördag ska jag och Linn rida westernträning för Regina i Timrå. Ska bli kul! Sen ska vi även åka och titta på ett nytt stall som Berit kanske ska få flytta till. Spännande :)

På lördagkväll ska jag skjutsa mamma och Lasse till midlanda (de ska till turkland) och sen ska jag ut o äta med tjejerna!

Rätt najs början på helgen tycker jag.

Har spenderat kvällen ikväll i myskläder framför tvn. Skönt.

Nu ska vi sova och bli friska! Natti.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!