2011-09-20
 07:42:49

Tidsfördriv

Sitter vid datorn och håller mig vaken för jag måste ringa sjukhuset... Tänkte boka en tid på Hud så jag får träffa min läkare angående eksemen. Det var ett tag sen jag var där nu, och det är verkligen dags. Jävla skit hud jag har!!!

Kanske blir till att börja gå på solbehandling igen. Suck. Gick ju på det när mina eksem var som värst för typ...6 år sen?! Shit det var ju skitlänge sen nu när jag tänkte efter..
Inget man direkt vill köra som lösning i första hand, det där med solbehandling. Då måste man till sjukhuset 3-4 ggr i veckan för att sola i mindre än en minut. Sen smörja in sig med kortison och mjukgörande.. Sen direkt efter det klä på sig när man är helt kladdig.
Men hjälper inget annat så får jag väl så lov...


Har jobbat inatt. Gick bra. Det var mycket post med allt funkade som det skulle och inga otrevligheter inträffade direkt :)

Nu ska jag bara jobba imorgonkväll "på golvet", alltså inte som processledare. Rätt skön att få slappna av! Sen ska jag på möte hela dagen på torsdag... och that's it av min jobbvecka! :D

Tänk om man kunde få ha lite mer semester nu.... tycker jag förtjänat det efter två veckors hårt arbete...!!


Ska ta och ringa nu. Hoppas jag slipper telefonkö....!
Vill bara krypa ner i sängen brevid min Tuss nu och sova järnet!

Godmorgon och Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!