2011-09-11
 15:50:44

Sitter i bilen påväg till mamma o Lasse nu...

img_2422 (MMS)

Sitter i bilen påväg till mamma o Lasse nu. Ska äta lasange o mysa med katterna :) Hade tänkt att jag skulle ta en löprunda för att komma igång med träningen som varit obefintlig sen innan semestern, men idag känns det som min lilla förkylning fått nya krafter :( väntar tills imorrn o hoppas jag är frisk då! Ska ju iaf jobba inatt, och vissa nätter som processledare är rena rama träningspassen! Höll på att slita ihjäl mig här om natten. Skitmycke tung b-post att väga in, och sen kom jag inte hem förrän 8 på morgonen för ala:n slutade funka mitt i urslag. Så när nattpersonalen gick hem stod jag, en tekniker o en kille från kajen kvar o fick lyfta ut allt.. Gah!! Aja.. Nu kom jobbet in i mitt huvud igen. MÅSTE försöka släppa det när jag är ledig!! Visar en bild på mina nya snygga naglar ;) ska ge en tjuvtitt på badrummet om en stund också... Spännande va?!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!