2011-09-11
 20:33:11

Nytt badrum!

Nu har jag precis tagit en dusch. Känns mycke roligare och fräschare att duscha i det nya badrummet istället för i det gamla fula, hehe. Nog för att jag blev ju säkert ren förut med.. :P

Glömde ju att ta en FÖRE bild!! Men här är en bild från när rörmockaren var här och plockade bort toan, alla rör osv.. Man ser ju den hemskt tråkiga färgen på den hemskt tråkiga våttapeten och de hemskt tråkiga gamla duschväggarna i alla fall...


Tänk er handfatet på väggen och toan i hörnet brevid bara... Så såg det ut!

EFTER!!







Bilderna är tagna lite hastigt o lustigt med mobilen. Ska ta nån finare sen när alla grejer är på plats också :)
Men FINT VA?! :D


Nu ska jag dricka upp mitt te och fortsätta wordfeuda med Maja och Jonas. Sen dags för jobb.
Jobbar inatt, sen är jag ledig tills onsdag förmiddag. Skönt.

Gokväll!


Eva

Vad snyggt det blev! Det ser verkligen ut som ett helt annat rum. :)



PUBLICERAT: 2011-09-12, 08:13:47 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Sandra

Skit snyggt :)



PUBLICERAT: 2011-09-12, 11:53:01 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Elin

Men gu va fint de såg ut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!